Monday 19 August 2013

twitter kevin kena hacked!! Hacker kurang ajar =.=

kevin tweet via mobile web..i hope real kevin that tweet this!

see!Kevin selalu tweet via iphone!
my flitto..korang tengok tweet dari twitter kevin tu..banyak betul!Kurang ajar punya hacker!!

guys!!Kecoh kat twitter pagi tadi kevin punya twitter kena hacked!Cuba korang tengok gambar first yang saya post tu..kevin or hacker(maybe) yang tweet tu..tapi via mobile web tau..kevin memang tweet selalu guna via Iphone/android je tau..so bila dia tweet via mobile web tu saya rasa tak sedap hati and saya rasa macam hacker yang tweet tu T.T..pastu saya check my flitto banyak giler tweet pasal if you want to lose weight tu from twitter kevin lah..saya check twitter kevin balik but maybe dia delete semua nya kot..sebab tu kevin tahu twitter dia kena hacked so dia tweet via mobile web kot..maybe dia nak tukar password,setting semua kat laptop lah tu lagi senang..i'm just thinks positive,harap2 hacker tu dah tak hacked twitter kevin  lah..okay ni saya nak bagi peringatan maut kat hacker yang hacked  twitter kevin ni...HOIII HACKER!!!WHO THE HELL ARE YOU!!!KAU SIAPA AH BERANI NAK HACKED TWITTER KEVIN AKU!!APA HAK KAU NAK CEROBOH MASUK TWITTER KEVIN PULAK!!!KURANG AJAR PUNYA HACKER!!KAU TAU TAK!TWITTER NI KEVIN ANGGAP MACAM GF DIA TAU TAK!!!BOLEH TAK KAU HACKER! BUAT ACC TWITTER SENDIRI JE!!TAK PAYAH NAK SIBUK2 HACKED TWITTER ORANG LAH GILA!!APA YANG KAU DAPAT KALAU HACKED TWITTER ORANG AH!!!DAPAT MAKI ADALAH -.-...AKU DAH SIAP ASAH PARANG TAJAM2 UNTUK KAU HACKER!!KALAU LAH AKU TAHU SIAPA YANG HACKED TWITTER KEVIN NI MEMANG TAK AMAN DAN TAK SELAMAT HIDUP HACKER TU//TEMBAK&BOM HACKER//..KURANG AJAR TAU TAK HACKED TWITTER ORANG!!!okay tu lah peringatan maut untuk hacker -.-..sakit hati betul..berani betul dia hacked twitter laki aku yang no.2 ni..even sekarang saya lagi fokus&sayang lebih kat soohyun..kevin yang sorang ni mana boleh saya lupakan macam ni je tau..4 tahun kevin ni jadi my bias..apa2 pun saya tetap sayang kat kevin ni :3..dulu kevin no.1 but sekarang dah tukar soohyun yang no.1 and kevin no.2 hehe xD..hehe jangan marah eh xD..tapi saya dah checked kevin twitter and dia dah tweet via iphone balik..okay tu saya dah percaya sebab kevin memang selalu tweet guna iphone/android..masa tengah kecoh2 twitter kevin kena hacked ni,semua kissme unite together trends this hashtage->#StopHackingKevinsAccount..tengok!Semua kissme sayang kevin..semua mention kevin bagi tahu apa yang kissme rasa time tu..semua kissme bersama2 suruh hacker tu stop hacked twitter kevin..my kissme family!We unite together no matter where are we from!kevin mesti happy bila dapat tahu semua kissme risau kat dia and bantu dia selesaikan problem nya..btw,saya tak sempat nak trends tu lama2 sebab family ajak keluar nak beli barang for masuk uni..sobs T.T..dapat online twitter kejap je..pastu kan hoon jadi penyelamat kissme!!Hoon mention kat twitter kevin suruh hacker tu stop hacked twitter kevin!,awwwww hoonmin is kissme hero!! :3..sayang hoonmin..//peluk soohyun// eh? xD..
berjubah time^^

okay next story!hari ni pergi alamanda weiii haha xD..haha hari ni shopping barang saya for nak masuk uni..amboi siap buat senarai tau xD..banyak benda beli wei..baldi,gayung,berus,bekas sabun,cermin,sabun,pen,buku nota,selipar and so on..banyak lagi benda..tak ingat T.T..sampai kena perli beli barang hari ni macam nak cabut lari dari rumah -.-..haha ni ada satu story saya nak cite yang berlaku kat alamanda tadi..segan owhh T.T..benda ni berlaku kat kedai kasut kat dalam alamanda tu lah..saya tengah tengok2 kasut dengan my parents..pastu tergerak hati giler time tu nak toleh ke kiri and saya ternampak seseorang yang saya kenali..lelaki pulak tu T.T..dia kawan sekolah rendah&sekolah menengah saya..kiteorang terpandang antara satu sama lain pada waktu yang sama(segan giler dowh T.T)..saya pandang dia dengan muka pelik but dia yang senyum dulu&lambai2 tangan(macam bye2) kat saya..saya pulak macam teringat muka dia  ni and baru saya tahu siapa dia..haha baru saya senyum balik&angkat tangan kat dia..aigoo segan giler weii T.T..rasa nak tutup je muka time tu sebab segan sangat T.T..seriously saya tak suka giler bila keluar dengan family pastu terjumpa someone(lelaki) yang saya kenal..rasa segan sangat T.T..tapi kan dia tu makin hensem dowh sekarang..haha just saying kay..biasalah dah habis sekolah lah kan..btw kiteorang sama umur..haha okay dah stop cite pasal dia -,-..nanti soohyun jeles xD..tulah soohyun!Saya ajak jumpa kat alamanda tak nak xD..tak habis2 nak dating kat neverland je sebab takut dengan paparazi lol xD..haha apa yang me mengarut ni xD..haha dah habis shopping tu apa lagi balik rumah lah..malam pulak isi semua borang nak masuk uni..penat weii tangan den ni kena isi semua borang -.-..pastu esok kena pergi sekolah pulak nak dapatkan pengesahan dari pengetua..aigooo malasnya nak pergi sekolah -.-..mesti kena tunggu lama ni T.T..eishhh nak tak nak kena pergi jugak -.-..okaylah guys!Saya stop taip kat sini dulu..nak pergi melawat ke dunia twitter pulak..pastu nak tidur..kang tidur lewat lagi soohyun marah xD..keke UKISSNight everyone..sweet dream^^tata..love ya <3
BinNight^^chuuu lol xD


No comments:

Post a Comment